Llengües

TEATRE EN ANGLÈS 2N I 3R EP

Cada any, els nens i nenes de la Comunitat de Mitjans viuen una experiència enriquidora: una sortida al teatre per veure una obra en anglès. Aquesta activitat no només resulta motivant, sinó que també aporta múltiples beneficis en el seu aprenentatge de la llengüa estrangera i desenvolupament personal. 1. Millora de la comprensió oralVeure una […]

TEATRE EN ANGLÈS 2N I 3R EP Llegeix més »

APADRINAMENT LECTOR. COMPARTINT L’INTERÈS PER LA LECTURA

A la nostra escola, llegir és molt més que descodificar paraules: és viatjar, imaginar i créixer junts! Per això, hem engegat de nou la dinàmica d’apadrinament lector; una experiència enriquidora on els alumnes grans es converteixen en padrins i padrines de lectura dels més petits. De forma periòdica, els grups es troben per compartir una

APADRINAMENT LECTOR. COMPARTINT L’INTERÈS PER LA LECTURA Llegeix més »

Visita a l’exposició Suburbia al CCCB

Year-one IB students visited the exhibition SUBURBIA – BUILDING THE AMERICAN DREAM at the CCCB. The exhibition dates back to the origins of residential neighborhoods in the early 19th century, explains their massive development in the 1950s, reviews the economic, political and social context of their incessant expansion across the United States and makes connection with

Visita a l’exposició Suburbia al CCCB Llegeix més »

aprenem a crear personatges

L’alumnat de 2n EP té un repte, il·lustrar una història basada en la ciutat de Barcelona l’any 2100!  El primer pas, ha estat pensar en els personatges i dissenyar-los! Per fer-ho, han comptat amb l’ajuda de l’Alba, de la llibreria “La Petita” que els ha explicat quines coses cal tenir en consideració quan dissenyem personatges!

aprenem a crear personatges Llegeix més »

Nanoinventum

Tot allò que no està a la vista. L’alumnat de 5è s’ha iniciat en el projecte Nanoinventum a través d’una activitat on han hagut de fer l’exercici d’hipotetitzar entorn d’imatges amplificades d’objectes o elements quotidians. Els diferents grups han extret les seves conclusions inicials i després les han pogut comprovar fent ús d’eines com lupes

Nanoinventum Llegeix més »

LA HISTÒRIA A TRAVÉS DE LA FOTOGRAFIA

Els alumnes del BI estan acollint aquests dies un grup d’alumnes del Goetheschule d’Essen (Alemanya) i participen plegats en un projecte de la història a través de la fotografia. Aquest dimecres van fer un taller sobre el fotògraf Francesc Boix i les seves imatges del camp de Matthausen en el qual van aprendre més sobre aquesta figura, així com sobre

LA HISTÒRIA A TRAVÉS DE LA FOTOGRAFIA Llegeix més »

SORTIDA DE PRIMER DE BI A COLLSEROLA

Fa unes setmanes, l’alumnat de primer curs del BI van fer la tradicional sortida del projecte Walking. Es tracta d’una activitat que fan conjuntament des de les matèries d’English i Sistemes Ambientals i Societats. La sortida té lloc al Parc Natural de Collserola, i durant un matí, tot caminant, els alumnes han de reflexionar en grups, a partir

SORTIDA DE PRIMER DE BI A COLLSEROLA Llegeix més »

/