Dansa ara
Després de mesos de treball, l’alumnat de 2n EP van poder compartir amb la resta d’escoles i amb les seves famílies, les danses que amb tanta il·lusió havien estat preparant.
Després de mesos de treball, l’alumnat de 2n EP van poder compartir amb la resta d’escoles i amb les seves famílies, les danses que amb tanta il·lusió havien estat preparant.
1r EP: Cuines del món L’alumnat de 1r EP explora noves receptes d’arreu del món. Avui, han barrejat dos ingredients per a crear un simple però deliciós entrepà, molt famós entre els nens i nenes dels EUA 🇺🇸: Sandvitx de Crema de cacauet i Melmelada.
L’alumnat de 4t EP, en el marc del Vorapro “Creixem Sans”, ha après moltes coses, com el significat d’una alimentació saludable, el funcionament del cos i la importància que tenen els nutrients i l’oxigen perquè funcioni. 💪🏼💪🏼 També, han descobert que per poder fer arribar tot això al nostre cos necessitem, entre altres coses, la …
5: L’hort4t EP: Emergència climàtica El trimestre passat, l’alumnat de 4t va endinsar-se el món de la programació amb micro:bit, creant la seva pròpia estació meteorològica. Ara, com experts, han rebut una petició. Els seus companys/es de I5 els han demanat que programin un sensor que els permeti mesurar d’humitat de la terra, amb l’objectiu …
L’alumnat de 2n EP té un repte, il·lustrar una història basada en la ciutat de Barcelona l’any 2100! El primer pas, ha estat pensar en els personatges i dissenyar-los! Per fer-ho, han comptat amb l’ajuda de l’Alba, de la llibreria “La Petita” que els ha explicat quines coses cal tenir en consideració quan dissenyem personatges!
Tornem a sortir a cel·lebrar el dia de mes disbauixa de l’any. 🐨 🐆 Vigileu! Els animals de la selva passegen per Voramar! 🐟🐡 Al ritme del Mar, se celebra la tradicional rua i la posterior festa! 🏌️ 🤸 Voramar, seu dels Jocs Olímpics!
Tot allò que no està a la vista. L’alumnat de 5è s’ha iniciat en el projecte Nanoinventum a través d’una activitat on han hagut de fer l’exercici d’hipotetitzar entorn d’imatges amplificades d’objectes o elements quotidians. Els diferents grups han extret les seves conclusions inicials i després les han pogut comprovar fent ús d’eines com lupes …
L’alumnat de 4t EP reflexiona sobre la quantitat de residus que arriben al mar realitzant una jornada de recollida d’aquests a la platja del Bogatell.
Alguna vegada heu pensat que dirien els personatges del pessebre si poguessin parlar? El pessebre de l’escola és un projecte col·laboratiu entre l’alumnat d’educació infantil i primària. I aquest any… cobra vida! L’alumnat de 1r i 2n EP ha posat veu a les escenes més típiques del naixement , que els seus companys/es han dissenyat …
L’alumnat de 2n ha estat investigant sobre els serveis del barri i reflexionant sobre la seva importància en el dia a dia dels veïns i veïnes de Poblenou. Per aprofundir en el tema, han convidat a alguns dels seus familiars que els han explicat millor que vol dir tenir un ofici de servei públic. Ara, …