Dansa ara
Després de mesos de treball, l’alumnat de 2n EP van poder compartir amb la resta d’escoles i amb les seves famílies, les danses que amb tanta il·lusió havien estat preparant.
Després de mesos de treball, l’alumnat de 2n EP van poder compartir amb la resta d’escoles i amb les seves famílies, les danses que amb tanta il·lusió havien estat preparant.
1r EP: Cuines del món L’alumnat de 1r EP explora noves receptes d’arreu del món. Avui, han barrejat dos ingredients per a crear un simple però deliciós entrepà, molt famós entre els nens i nenes dels EUA 🇺🇸: Sandvitx de Crema de cacauet i Melmelada.
pbPB & J sandwich!pb Llegeix més »
L’alumnat de 4t EP, en el marc del Vorapro “Creixem Sans”, ha après moltes coses, com el significat d’una alimentació saludable, el funcionament del cos i la importància que tenen els nutrients i l’oxigen perquè funcioni. 💪🏼💪🏼 També, han descobert que per poder fer arribar tot això al nostre cos necessitem, entre altres coses, la
“Si jo fos” és una reflexió de l’alumnat de 3r ESO sobre les dificultats i facilitats del nostre gènere oposat a la vida diària.
Les classes de I4 s’han convertit en científics i estan experimentant amb l’aigua de colors. Els Unicorns 🦄 han volgut descobrir quins colors surten dels aliments fent servir diferents tècniques com ratllar, tallar, picar… i amb l’aigua com a principal element. Els Arcs de St.Martí 🌈 com bé diu el seu nom, tenien el repte
5: L’hort4t EP: Emergència climàtica El trimestre passat, l’alumnat de 4t va endinsar-se el món de la programació amb micro:bit, creant la seva pròpia estació meteorològica. Ara, com experts, han rebut una petició. Els seus companys/es de I5 els han demanat que programin un sensor que els permeti mesurar d’humitat de la terra, amb l’objectiu
compartint experiències maker Llegeix més »
L’alumnat de 2n EP té un repte, il·lustrar una història basada en la ciutat de Barcelona l’any 2100! El primer pas, ha estat pensar en els personatges i dissenyar-los! Per fer-ho, han comptat amb l’ajuda de l’Alba, de la llibreria “La Petita” que els ha explicat quines coses cal tenir en consideració quan dissenyem personatges!
aprenem a crear personatges Llegeix més »
L’alumnat de I5 visita el museu Can Framis per conèixer de més a prop l’art contemporani català. Tot el que han après ho posaran en pràctica emulant als artistes, i la seva tècnica, dins de l’aula. 🎨🎨
Comtempl’ART, Crea’ART! Llegeix més »
Tot allò que no està a la vista. L’alumnat de 5è s’ha iniciat en el projecte Nanoinventum a través d’una activitat on han hagut de fer l’exercici d’hipotetitzar entorn d’imatges amplificades d’objectes o elements quotidians. Els diferents grups han extret les seves conclusions inicials i després les han pogut comprovar fent ús d’eines com lupes