Durant les classes d’Arts and Crafts, els nens i nenes de 4t de primària hem estat jugant a fer d’artistes i hem creat unes obres amb l’objectiu de transmetre un missatge a famílies i estudiants: Últimament hi ha moltíssima roba perduda al baül de l’escola. Per evitar la pèrdua de roba volem demanar que poseu noms a les peces de roba i també, és clar, als altres objectes que es porten a l’escola.
Durant el treball s’ha donat importància al procés creatiu, donant cabuda a la imaginació per trobar els suports , materials i composicions adients per a transmetre la idea demanada. Cada obra té el seu títol i s’han elaborat unes petites explicacions de cada un dels treballs en diferents idiomes, intentant simular les explicacions de les obres als museus.
L’art contemporani comunica i diu coses i és per aquest motiu que esperem que les nostres “obres d’art” siguin un estímul per a la conscienciació i actuació del públic que les observi.
Teniu ganes de saber de quina manera us volem transmetre el missatge? Entreu a la recepció i visiteu la nostra petita galeria!
Per si de cas no us podeu apropar us deixem un recull de fotografies: