Dansa ara
Després de mesos de treball, l’alumnat de 2n EP van poder compartir amb la resta d’escoles i amb les seves famílies, les danses que amb tanta il·lusió havien estat preparant.
Després de mesos de treball, l’alumnat de 2n EP van poder compartir amb la resta d’escoles i amb les seves famílies, les danses que amb tanta il·lusió havien estat preparant.
5: L’hort4t EP: Emergència climàtica El trimestre passat, l’alumnat de 4t va endinsar-se el món de la programació amb micro:bit, creant la seva pròpia estació meteorològica. Ara, com experts, han rebut una petició. Els seus companys/es de I5 els han demanat que programin un sensor que els permeti mesurar d’humitat de la terra, amb l’objectiu
compartint experiències maker Llegeix més »
L’alumnat de 2n EP té un repte, il·lustrar una història basada en la ciutat de Barcelona l’any 2100! El primer pas, ha estat pensar en els personatges i dissenyar-los! Per fer-ho, han comptat amb l’ajuda de l’Alba, de la llibreria “La Petita” que els ha explicat quines coses cal tenir en consideració quan dissenyem personatges!
aprenem a crear personatges Llegeix més »
Exposició “Sense Biodiversitat No hi ha vida” Aquesta setmana als passadissos de Voramón hi ha instal·lada l’exposició “Sense Biodiversitat no hi ha vida”. Una exposició itinerant que ha muntat l’ONG Ecologistes en Acció, per tal conscienciar sobre la importància de la conservació de la biodiversitat. L’exposició consta de deu panells explicatius on s’explica què entenem per biodiversitat i per què és tan important conservar-la, fent èmfasi
Sense Biodiversitat no hi ha vida Llegeix més »
L’alumnat de I5 visita el museu Can Framis per conèixer de més a prop l’art contemporani català. Tot el que han après ho posaran en pràctica emulant als artistes, i la seva tècnica, dins de l’aula. 🎨🎨
Comtempl’ART, Crea’ART! Llegeix més »
Tot allò que no està a la vista. L’alumnat de 5è s’ha iniciat en el projecte Nanoinventum a través d’una activitat on han hagut de fer l’exercici d’hipotetitzar entorn d’imatges amplificades d’objectes o elements quotidians. Els diferents grups han extret les seves conclusions inicials i després les han pogut comprovar fent ús d’eines com lupes
Els alumnes de Física i de Sistemes Ambientals de 1r del BI van assistir a la xerrada que va fer a Voramón la Dra. Estel Cardellach, física i investigadora de l’Institut d’Estudis Espacials de Catalunya i de l’Institut de Ciències de l’Espai (ICE-CSIC). L’Estel es dedica a l’ús i aplicació dels senyals de satèl·lits en
L’aventura de desenvolupar noves tècniques d’observació terrestre des de l’espai Llegeix més »
L’alumnat de segon IB de l’assignatura de química han visitat el IREC Fundació Institut de Recerca de l’Energia de Catalunya. En Marc Torrell, Doctor en química i investigador principal del Group Nanoionics and Fuel Cells, ens ha explicat de què es tracta la la generació d’energia a partir de l’hidrogen verd. Ha començat amb una molt breu presentació del centre
L’alumnat de 4t EP reflexiona sobre la quantitat de residus que arriben al mar realitzant una jornada de recollida d’aquests a la platja del Bogatell.
neteja de la platja del bogatell Llegeix més »
L’alumnat de 2n ESO s’introdueix a l’hoquei amb l’acompanyament d’en Marcel, jugador del Barça i representant de la federació catalana d’hoquei.