neteja de la platja del bogatell
L’alumnat de 4t EP reflexiona sobre la quantitat de residus que arriben al mar realitzant una jornada de recollida d’aquests a la platja del Bogatell.
neteja de la platja del bogatell Llegeix més »
L’alumnat de 4t EP reflexiona sobre la quantitat de residus que arriben al mar realitzant una jornada de recollida d’aquests a la platja del Bogatell.
neteja de la platja del bogatell Llegeix més »
L’alumnat de 2n ha estat investigant sobre els serveis del barri i reflexionant sobre la seva importància en el dia a dia dels veïns i veïnes de Poblenou. Per aprofundir en el tema, han convidat a alguns dels seus familiars que els han explicat millor que vol dir tenir un ofici de servei públic. Ara,
L’alumnat de 6è investiga sobre el Patrimoni cultural i social del seu barri. Passejant pels carrers del Poblenou descobreixen més sobre el seu passat industrial. ⌛️
Passat industrial Llegeix més »
L’alumnat de 1r EP va rebre la visita de l’Alba i l’Ester de l’associació ONCE i dels seus dos gossos pigall, la Lluna i en Rueca 🦮🐕🦺 Elles van explicar com era el seu dia a dia i van convidar a l’alumnat a reflexionar sobre la importància de la inclusió ciutadana i la necessitat de
Viure sense un sentit Llegeix més »
Els infants d’EI4 han estat treballant experimentant amb la farina i les seves propietats. Han observat els diferents tipus, han fet barreges amb aigua i pintura, l’han utilitzat per cuinar i han comprovat la seva conductivitat en unir-se amb altres elements.
L’alumnat de 3r visita l’aula apícola de Can Parcala per conèixer de prop aquests meravellosos insectes, i la seva funció en els ecosistemes. En el marc del seu primer Vorapro, els nens i nenes es plantegen com seria el món amb l’extensió de les abelles i quines conseqüències tindria pels conreus i la vida segons la coneixem. Ara,
què fem si ens pica una abella? Llegeix més »
L’alumnat d’I5 visita la Masia de Can Deu amb l’objectiu d’aprendre més sobre els cultius i el seu manteniment. En el marc del seu Vorapro (l’Hort) l’alumnat té com a objectiu final el fet de poder elaborar una recepta amb ingredients cultivats per ells mateixos. Els aprenentatges adquirits a la sortida, els posaran en pràctica
I5 visita LA MASIA DE CAN DEU Llegeix més »
L’alumnat de 4t dissenya i programa estacions meteorològiques fent ús de microbits i sensors. #voramar #poblenou #educacióprimària #comunitatdegrans #talemted #vorapro #maker
VORAPRO: Emergència Climàtica (4t de primària) Llegeix més »
L’alumnat de 2n d’ESO va descobrir quina havia estat la proposta guanyadora del projecte elaborat a finals del curs passat. L’objectiu era preparar una sortida lúdica-cultural per a les dues classes. El destí? Besalú! Vam començar al Circusland, on els van explicar una mica la història del circ. Varen poder veure vestuaris i maquetes muntades,
VoraPro: Apa som-hi! Llegeix més »
𝘘𝘶è 𝘩𝘦𝘮 𝘥𝘦 𝘧𝘦𝘳 𝘴𝘪 𝘴𝘦’𝘯𝘴 𝘢𝘱𝘳𝘰𝘱𝘢 𝘶𝘯𝘢 𝘢𝘣𝘦𝘭𝘭𝘢? 𝘓’𝘩𝘦𝘮 𝘥𝘦 𝘮𝘢𝘵𝘢𝘳 𝘰 𝘯𝘰? Per tal de poder conèixer de prop aquests meravellosos insectes i la seva funció en els ecosistemes, l’alumnat de 3r va visitar la granja apícola de Can Parcala (Cabrera de Mar). Van fer diferents tallers d’apicultura: contacte amb les abelles, visitar
Què hem de fer si se’ns apropa una abella? Llegeix més »