Comunitat Grans

Crealabs I: Acompanyant a l’equip docent

Aquest curs estem immersos en un procés d’innovació pedagògica amb l’assessorament i el suport de la Marta Camps @martacampsbanque i el seu equip d’especialistes del @laboratoripedagogic Aquesta iniciativa té com a objectiu repensar i redissenyar els #crealabs a l’etapa d’Infantil i Primària, posant el focus en el disseny de noves propostes on la creativitat és l’eix vertebrador de l’aprenentatge interdisciplinar. […]

Crealabs I: Acompanyant a l’equip docent Llegeix més »

Concert de Nadal

El viatge de l’Ousman A través de cançons triades per l’ocasió, els nens i nenes de la coral van narrar la història de @ousmanumar i el seu viatge ple de coratge per aconseguir un futur millor. Present a l’esdeveniment de forma virtual, i representat pel seu equip de la fundació NASCO Feeding Minds @nasco_ict ,l’Ousman ens va demanar implicació

Concert de Nadal Llegeix més »

campanya de neteja de platges. probleu project

El passat dilluns 18 de novembre, l’alumnat de 4t EP va participar en una campanya de neteja de platges, a la Platja del Bogatell a Barcelona, organitzada per @plasticfreewave_ong com a part del projecte #likemysea finançat per @probleu.schools.  Al mateix temps, els alumnes de PYP de la Split International School @split_international van participar en una campanya de neteja de la platja

campanya de neteja de platges. probleu project Llegeix més »

castanyada 2024. fem panellets i ens visita la castanyera

A la nostra escola, fer panellets és una tradició molt especial que compartim entre tots, des dels més petits d’Infantil fins als més grans de 6è. És una activitat que ens permet treballar junts, aprendre coses noves i, a més, gaudir d’una estona molt divertida! Grans i petits col·laboren, aprenen els uns dels altres i

castanyada 2024. fem panellets i ens visita la castanyera Llegeix més »

compartint experiències maker

5: L’hort4t EP: Emergència climàtica  El trimestre passat, l’alumnat de 4t va endinsar-se el món de la programació amb micro:bit, creant la seva pròpia estació meteorològica. Ara, com experts, han rebut una petició. Els seus companys/es de I5 els han demanat que programin un sensor que els permeti mesurar d’humitat de la terra, amb l’objectiu

compartint experiències maker Llegeix més »

Nanoinventum

Tot allò que no està a la vista. L’alumnat de 5è s’ha iniciat en el projecte Nanoinventum a través d’una activitat on han hagut de fer l’exercici d’hipotetitzar entorn d’imatges amplificades d’objectes o elements quotidians. Els diferents grups han extret les seves conclusions inicials i després les han pogut comprovar fent ús d’eines com lupes

Nanoinventum Llegeix més »

/