VoraPro

joguines per a infantil

L’equip docent d’Educació Infantil va plantejar un encàrrec a l’alumnat de 3r d’ESO que es va desenvolupar durant el primer Vorapro del curs. Aprofitant els coneixements que ja tenien, els estudiants van haver de resoldre reptes relacionats amb el disseny i la funcionalitat d’objectes, jocs i joguines per a infants. Amb l’enfocament STEAM com a …

joguines per a infantil Llegeix més »

1r bi agafa mostres biològiques a la zona de banys del fòrum. probleu project

L’alumnat de primer any de Batxillerat Internacional visita el punt de mostreig del projecte @probleu.schools que es troba a la zona de banys del Fòrum. L’alumnat va poder conèixer i avaluar, des del coneixement del mètode científic, els procediments per la presa de mostres biològiques i lectura de factors físics i químics de l’aigua. 💧 La presa …

1r bi agafa mostres biològiques a la zona de banys del fòrum. probleu project Llegeix més »

campanya de neteja de platges. probleu project

El passat dilluns 18 de novembre, l’alumnat de 4t EP va participar en una campanya de neteja de platges, a la Platja del Bogatell a Barcelona, organitzada per @plasticfreewave_ong com a part del projecte #likemysea finançat per @probleu.schools.  Al mateix temps, els alumnes de PYP de la Split International School @split_international van participar en una campanya de neteja de la platja …

campanya de neteja de platges. probleu project Llegeix més »

bi visita l’institut de ciències del mar

L’alumnat de primer any de Biologia del BI visita l’Institut de Ciències del Mar per participar d’un petit mostreig per l’obtenció de dades sobre activitats pesqueres. Allà al @icm.csic han gaudit d’una xerrada molt interessant sobre com les imatges satèl·lit poden resultar útils per estudiar els oceans i el seu paper al clima mundial, o per conèixer …

bi visita l’institut de ciències del mar Llegeix més »

explorar i dibuixar l’entorn

2n ESO – Barcelona en miniatura L’alumnat de segon d’ESO ha començat a treballar en el primer Vorapro del curs “Barcelona en miniatura”.  El primer exercici ha consistit a sortir de l’escola, explorar l’entorn i observar l’arquitectura. Entrenar la vista per poder captar tots els detalls, que després s’hauran de plasmar a les diferents maquetes.

projecte del mar. a què té gust el mar?

L’alumnat de 1rEP ha estat entrenant els seus cinc sentits per tal de redescobrir el mar. Però… A què té gust el mar? A aigua salada! Però també a síndria, a mango, a maduixa i, fins i tot, una mica a patata xip, per imitar el cruixent de la sorra! Per transformar els seus records …

projecte del mar. a què té gust el mar? Llegeix més »

projecte del mar. snorkel educatiu

L’alumnat de 6è ha gaudit d’una jornada de snorkel a la platja de Bogatell, on han tingut l’oportunitat d’investigar la biodiversitat marina del nostre entorn. Aquesta activitat no només els ha permès descobrir les espècies que habiten el mar, sinó també reflexionar sobre la importància de preservar els ecosistemes marins. Aquesta sortida forma part del Projecte del …

projecte del mar. snorkel educatiu Llegeix més »