Un dia la Marta i en Xavi ens van explicar que a Barcelona hi ha molts museus. Quan ens van preguntar si sabíem que és un museu i si en coneixíem, alguns nens i nenes vam dir que havíem anat al Museu Blau, al de la Xocolata,….però la majoria encara no en coneixíem cap.
Llavors ens van explicar la historia d’un pintor, ceramista i escultor, la historia d’en Joan Miró. I sabeu què? En Joan Miró va fer tantes obres i estimava tant Barcelona que les va donar a la ciutat i la ciutat li va fer un museu: la Fundació Joan Miró. I un dia va anar!
I sabeu que? Les persones que ens van acompanyar i explicar un munt de coses d’aquest artista van ser la Carla i l’Alba. La Carla quan era petita com nosaltres va ser una nena de la nostra escola i al cole es va fer gran! Ah! I també ens ajuda i cuida al grup que anem a piscina.
I ara famílies us deixem unes fotografies d’aquest dia tant genial!