3R ESO · Una joguina per a la comunitat de petits

L’alumnat de 3r d’ESO ha dissenyat i desenvolupat joguines pensades especialment per als infants d’Educació Infantil, posant el focus en les seves necessitats, interessos i maneres de jugar.

A partir de l’observació i l’anàlisi del públic destinatari, han creat prototips adaptats a l’edat, treballant tant el disseny com el funcionament de cada joguina. Al llarg del procés, també han elaborat les instruccions d’ús, tenint en compte la claredat, la seguretat i la comprensió per part dels infants i dels adults que els acompanyen.

El projecte culmina amb una fira de jocs, un espai de trobada on l’alumnat presenta els seus prototips i els infants poden experimentar-los, provar-los i gaudir d’una estona de joc compartit. Una experiència que fomenta la creativitat, la responsabilitat, l’empatia i el vincle entre etapes, posant l’aprenentatge al servei de la comunitat.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

/